Van Quito naar Baños 21 augustus

21 augustus 2018 - Baños, Ecuador

Om 9u zijn wij met de taxi vertrokken vanaf onze hostel in Quito. Die heeft ons naar een bus station gebracht. Met de backpack op de rug en gebrekkig Spaans proberen te vragen welke bus we moeten hebben en waar we een taxi kunnen krijgen. Uiteindelijk een toeristen bureau gevonden waar ze engels kunnen. Een ticket gekocht bij schreeuwerige verkopers en de bus gevonden. Houden de tassen goed in de gaten want je weet maar nooit. Iedereen kijkt je al een beetje vreemd aan. De bus reis is nogal ruig, ze kijken hier negers naar. Twee rij banen zijn er hier in een drie. Ook komen er bij elke stop verkopers binnen die proberen eten en drinken te verkopen. Later springen die er weer ergens uit. Na 3,5u kwamen we in Baños aan wat er gelijk erg toeristisch uit ziet. Nog even moeten zoeken naar onze hostel maar uiteindelijk gevonden. Later in de stad wezen kijken en daarbij bij de waterval aan de rand van de stad geweest. Lekker eten en beetje optijd naar bed.

1. Leo en Toos van den Bercken:
    13 september 2018
    Je leert zo wel andere talen en gebruiken maar het is wel veel reizen, een uitstapje om nooit te vergeten