Galapagos deel 2

3 november 2018 - Galapagos Islands, Ecuador

Op het moment dat we dit schrijven zitten we op het vliegveld in Guayaquil. We vliegen zo weer door naar Quito. Onze reis naar de galapagos eilanden was fantastisch. Een super mooie plek om heen te gaan maar wel erg duur. Donderdag hebben wij een berg hike gedaan op Cerro crocker. Maar omdat het erg mistig was en regende zijn wij hier eerder mee gestopt. Wij hebben toen nog een rondje om laguna las ninfas gelopen. Een klein natuurlijk meer met mangrovebos eromheen. Vrijdag zijn wij naar de natuurlijke zink gaten los gemelos geweest. Een diep gaat wat gecreëerd is door het verzakken van lava tunnels. Later nog naar las grietas gegaan. Dit is een stuk water in een berg kloof. Het water is "brak" doordat er zeewater en zoet berg water samen komt. Dit was een erg mooie plek en hadden er achteraf misschien eerder heen moeten gaan. Op de galapagos is eigenlijk te veel te doen en te zien voor de korte tijd dat wij er waren. En dan hebben we het pas over een eiland. Veel natuur en dieren gezien. Nu nog een week in Ecuador en zit onze grote reis er helaas weer op. De volgende plaatsjes waar we nog heen gaan zijn Mindo en Otavalo.