Watervallen en schommelen 22 augustus

22 augustus 2018 - Baños, Ecuador

Onze tweede dag in Baños !! Gisteren hebben we een gast ontmoet die een eigen zaak heeft die touren en trips organiseert in Baños. Vandaag zijn we er heen geweest om te vragen wat we konden doen. Hij had het over watervallen en dat leek ons wel leuk. De tour begon om 11 uur en om 2 uur waren we terug. Met een klein soort van disco busje zijn we richting de watervallen gereden. Met verschillende stops tussen door waar je nog meer dingen konden doen voor 1 dollar. Je kon over een brug lopen wat over de rivier was. Je kon er ook met een kabelbaan over heen. Wat wij hebben gedaan is een soort karretje gaan staan die over de rivier ging richting de waterval. Op het einde van deze tour waren we bij de grootste waterval aangekomen van de tour. Daar was een looproute met verschillend uitkijkpunt. Ook hier was weer een houten brug waar je overheen kon om dichter bij de waterval te komen.

Om 4 uur zijn we nog een tour gaan doen. Deze keer gingen we naar de tree house,ook met hetzelfde disco busje de bergen in. Naar een half uur rijden waren we er. Hier kon je schommelen boven een klif. Als je begint te schommelen lijkt de hoogte nog mee te vallen. Maar elke keer als ze je een extra dauw gaven en je steeds hoger ging. Werdt het steeds een beetje enger. Daar boven in de bergen hebben we onze eerste kolibrie gezien en de blauwe gaai. Daar was ook nog een oude boom hut waar je over de hele valei uit keek. Ohja remco wilde nog even de boer spelen en een koe aaien. ;)

1. Leo en Toos van den Bercken:
    3 september 2018
    Het ziet er geweldig uit ! Ik zou willen dat ik een vlieg was want dan kon ik jullie vervelen. Ga er lekker van genieten want het is prachtig ! Groetjes en tot de volgende keer. (Oma) Toos
  2. Leo en Toos van den Bercken:
    13 september 2018
    Dit is nog eens echt schommelen en wel iets meer als bij ons in de achtertuin, geweldig