Op weg naar Merazonia

23 augustus 2018 - Baños, Ecuador

Na wat uurtje uit te kunnen slapen. Is vandaag de dag om naar Merazonia te gaan. Om 12 uur hadden we de bus vanuit baños naar Mera. Deze reis duurde een uurtje. Dit was weer een touring bus. Waar een film in werdt afgespeeld waar we geen reet van snapte. Alles in het Spaans is toch wel lastig. Na een tocht van een uur door de bergen en langs de rivier kwamen we in Mera aan. Daar de taxi gepakt en naar Merazonina toe. Over een weg die wat hobbelig was en je eigenlijk al een klein beetje door de jungle reed kwamen we naar 20 minuten aan. Onze backpack weer op onze rug en de brug over van Merazonia . Er was er eigenlijk niemand te bekennen tot we bij het vrijwilligers huis aankwamen. Daar waren onze bedden al opgedekt. Na een kleine rondleiding. Hebben we onze spullen uitgepakt en zijn we mee wees te helpen bij de wolapen. Naar een gezamenlijke dinner en een praatje over animal five. Zijn we maar gaan slapen. Bij animal five praten we over de dieren waar we mee gewerkt hebben. Of er iets bijzonders aan de hand was of andere mededelingen. Ook kun je hier je blije momenten van de dag vertellen.

1. Leo en Toos van den Bercken:
    13 september 2018
    Bij de Animal Five zullen jullie je woordje wel mee kunnen praten. Over hoeveel dieren kunnen jullie al verhalen vertellen? Een kat en een hond tellen natuurlijk niet mee.
  2. Remco Brok:
    16 september 2018
    Over alle dieren kunnen we wel iets vertellen. We hebben nog niet met alle dieren gewerkt maar dat komt. Met alle apen hebben we wel gewerkt.